Skip to main content

Copywriting Warrior - Belajar, Buat, Berjaya Edition



Ada masalah dengan ayat jualan?

Apa yang anda lakukan tidak dapat menarik perhatian prospek?

ayat jualan krik2?



Pemasaran sekrang tidak macam dahulu.

Orang amat terpaut dengan 'hardsell' namun pembeli sudah bijak!

Mereka lebih tertarik kepada 'story'!





Inilah apa yang GT akan kongsikan di dalam kelas ini.
Pada pengakhiran kelas, peserta akan dapat kuasai:


Product Description That Sells! (PDTS)

Penceritaan kepada prospek akan keunikan produk yang menggunakan bahasa yang dekat dengan hati mereka.

Lebih menekankan terhadap keunikan daripada perkara teknikal produk, lebih menyentuh emosi.




Human Sensory.
Untuk menjayakan PDTS, peniaga harus ketahui sensor-sensor manusia dan bagaimana untuk manipulasi sensor prospek dalam ayat jualan.

Di dalam kelas juga akan dikongsikan bagaimana ingin manipulasi sensor manusia di dalam 'copywriting' dan juga 'face to face' apabila berhadapan dengan pelanggan,
Funneling Copywriting.
Kepada mereka yang belum mengetahui jenama kita, ayat jualannya lain.
Kepada yang dah tahu, gaya bahasa juga lain.
Setiap ayat jualan akan diklasifikasikan mengikut 'funnel' dalam pemasaran.

Testimonial Write Up.
Bukan sahaja gambar sebelum dan selepas, ayat testimoni juga bleh membuatkan prospek membeli.
Bukan itu sahaja, kesemua ayat ini boleh diterapkan dalam video marketing!!




Ramai yang telah menjana dari kelas copywriting ini, salah seorangnya adalah Tuan Man.
Sila klik gambar di atas untuk tahu lebih lanjut.

Tempat adalah terhad.
Hadir pada:

AKAN DIMAKLUMKAN KELAK

Bukan hadir sahaja, makain minum disediakan & buku nota!
Malah kepada peserta bertuah akan mendapat Template Dokument Marketing Schedule!!

Daftar sekarang!!


Comments

Popular posts from this blog

eUsahawan: Pemangkin Pendapatan Digital

Apa itu Program eUsahawan? Program eUsahawan yang diterajui oleh YAB Dato’ Sri Mohd Najib Tun Abdul Razak, menerusi MDEC, telah dilancarkan pada 23 November 2015 tahun lalu. Program eUsahawan ini merupakan salah satu inisiatif oleh kerajaan untuk menerapkan nilai dan ilmu keusahawanan digital di kalangan golongan belia dan usahawan mikro. Menerusi Program eUsahawan ini juga, rakyat berpeluang untuk menerokai ilmu perniagaan secara atas talian dan membantu mereka untuk mengembangkan perniagaan dengan menggunakan platform digital. Program eUsahawan merupakan salah satu inisiatif MDEC untuk menerapkan nilai dan ilmu keusahawanan digital di kalangan golongan belia dan usahawan mikro. Para peserta akan diberi pendedahan kepada teknik pemasaran digital yang efektif, praktikal dan relevan kepada pengguna semasa. Objektif jangka panjang program eUsahawan adalah untuk memberi pendedahan kepada peserta tentang keusahawan digital, seterusnya membolehkan mereka untuk mema...

Paradigm Shift of Conventional Consumer Mindset To The Digitally Aware & Informed Consumer Mindset.

eUsahawan Digitalkan Perniagaan Anda!